Hoppa till innehåll
27 mars 2011 / sync

Fuskbyggarna – TV4 slutar med svansen mellan benen

Jag har haft koll på X-tra Lagom Produktions hemsidan sen spektaklet med det inställda sista avsnittet i årets säsong av Fuskbyggarna. Leif Halvarsson har lämnat några livstecken och nu gjort följande tillägg:

”Den 31/3 kommer denna sida att stängas ner. Om man söker aktivt kommer Ni att hitta den under en annan adress. Gästboken kommer att finnas kvar om man vill göra något inlägg.
TACK FÖR ALLT STÖD… Rättvisa och sanning finns tydligen i världen ändå.

Den s.k. dolda sidan kan kanske uppdateras med brev och länkar till tidningar och forum.

MVH

Leif Halvarsson
X-Tra Lagom Produktion”

—–

Det får i alla fall mig att ännu mer tro att entreprenören har fler dokument som fortsatt visar TV4´s misstag och kanske också kundens sätt att hantera sanningen.

Jag kommer googla detta tills jag hittar det, jag lovar. Jag vill veta allt :)

—–

En kommentar

Lämna en kommentar
  1. gj / Mar 27 2011 20:55

    Bra!
    Håll koll.
    Järntorget, Arkad, fick fan för att TV4 inte kan läsa innantill och TV4 hade inte stake att rätta.
    Han fick utstå mycket.

Kommentera

Följ

Få meddelanden om nya inlägg via e-post.

Gör sällskap med 564 andra följare

